Керування ІТ-інфраструктурою

Service Desk

Чудове обслуговування клієнтів може стати вашою конкурентною перевагою. Рішення що допомагає вам бути в курсі всіх аспектів ваших служб обслуговування клієнтів

Електронна пошта

Доступне та просте спілкування електронною поштою

Спеціальні функції

Підключення модулів та інших програмних продуктів для вашої зручності

Інформаційні панелі

Створеня звітів для моніторингу ефективності команди

Шаблони та макети

Створення та використання шаблонів для форм запитів та квитків

НАШІ ПОСЛУГИ

ПРОДАЖ РІШЕНЬ ПО НАЙКРАЩІЙ ЦІНІ

Допоможем підібрати вам рішення за вігідною ціной в найкоротші терміни

ДОПОМОГА В РЕАЛІЗАЦІЇ РІШЕННЯ

Допомога в розгортанні рішення та його подальша інтеграція

ПІДТРИМКА ТА АДМІНІСТРУВАННЯ

Технічна підтримка 24/7 та адміністрування нашими спеціалістами

Компанія SOFTNET GROUP
пропонує ряд послуг по продуктам та рішенням від ZOHO

Ми пропонуємо своїм клієнтам найкращі комплексні послуги та рішення для керування ІТ-інфраструктурою, а також допомогу в їх реалізації, впровадженні та подальшу технічну підтримку

ПРОДУКТИ ТА РІШЕННЯ

STANDARD

Email Ticketing

Управління клієнтами

Макроси

Громадська база знань

Оцінки щастя клієнта

SLA та ескалація

PROFESSIONAL

Функції STANDARD

Керування командою

Телефонія

Завдання та події

Шаблони квитків

Інформаційні панелі SLA

Спільний доступ

Мобільні SDK

ENTERPRISE

Функції PROFESSIONAL

Чат в реальному часі

Zia - Штучний інтелект

Довідковий центр

Управління процесами

Спеціальні функції

Багаторівневий IVR

Планові звіти

Управління контрактами

Правила макетування

Більш детальна інформація про продукт доступна на сторінці офіційного сайту MICROSOFT