НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ

Керування
ІТ-інфраструктурОЮ

аналіз даних про функціонування підсистем

автоматизація планування діяльності персоналу

реєстрацію та документування подій в ІТС

управління сервісами та інше

Enterprise Service Management

Рішеня що допомагає підвищити продуктивність праці співробітників та надання послуг за допомогою інтегрованого підхіду до управління

Zoho Service Desk

Веб-сервіс для автоматизації Help Desk, управління активами в ІТ та впровадження системних тикетів та відслідковування активів

Service Management Automation X

Рішення для надання та управління корпоративними послугами,  формування та управління SLA, управління IT-активами

System Center Configuration Manager

Рішення що забезпечує контроль над ІТ-інфраструктурою в різних середовищах і на різних платформах

Компанія SOFTNET GROUP є офіційним партнером провідних постачальників апаратних і програмних продуктів