НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ
Керування
ІТ-інфраструктурОЮ
аналіз даних про функціонування підсистем
автоматизація планування діяльності персоналу
реєстрацію та документування подій в ІТС
управління сервісами та інше
Enterprise Service Management
Рішеня що допомагає підвищити продуктивність праці співробітників та надання послуг за допомогою інтегрованого підхіду до управління
ЗАПИТ ВАРТОСТІ
Zoho Service Desk
Веб-сервіс для автоматизації Help Desk, управління активами в ІТ та впровадження системних тикетів та відслідковування активів
ЗАПИТ ВАРТОСТІ
Service Management Automation X
Рішення для надання та управління корпоративними послугами, формування та управління SLA, управління IT-активами
ЗАПИТ ВАРТОСТІ
System Center Configuration Manager
Рішення що забезпечує контроль над ІТ-інфраструктурою в різних середовищах і на різних платформах